He configurat el punt d’accés

Com fer-ho

He endollat el tp-link amb el cable LAN

I el LAN ho he posat alportatil

Aqui he accedit amb el nom i contrasenya

He possat la ip i conectat amb el punt de accès

Aquí és quan he entrat amb el ssid

També he congifurat el SSID i l’encriptació

I he posat una contrasenya que has de trigar més de 100 anys per esbrinar-le

Asistent d'en Miquel

En línia • Intel·ligència Artificial
Hola! Soc l'assistent virtual d'en Miquel. En què et puc ajudar avui sobre el seu portafolis?